فرم پیش ثبت نام مدرسه پیشرو
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

پیش ثبت نام مدرسه پیشرو

برای یادگیری بهتر دانش آموزان، آنها باید در کلاس ها و مدارس خود احساس امنیت، مشارکت، ارتباط و حمایت کنند.

این «شرایط یادگیری» عناصر جوی مدرسه هستند که دانش آموزان شخصاً آن را تجربه می کنند. آنها به پیشرفت تحصیلی و موفقیت دانش آموزان کمک می کنند و با نمرات و نمرات آزمون بهبود یافته مرتبط هستند.

حضور پررنگ؛ روابط مثبت بین دانش آموزان، بزرگسالان، و همسالان آنها؛ و مشارکت حداقلی در رفتارهای مخاطره آمیز نیز نشان می دهد که جو مثبت مدرسه، که شرایط یادگیری بخش مهمی از آن است، می تواند شکاف های پیشرفت را کاهش دهد.

مربیان و معلمان و مدیران می توانند با مدیریت دقیق به دانش آموزان در دستیابی به موفقیت تحصیلی و شخصی کمک کنند.

ایجاد شرایط مثبت برای یادگیری درست لازم است، اما دقیقاً چه چیزی لازم است تا مدارس به آنجا برسند؟

عناصر مهم برای یادگیری موثر دانش آموزان

ایمنی

ایمنی فراتر از رفاه فیزیکی دانش آموزان است. برای داشتن یک محیط آموزشی امن، دانش آموزان باید احساس کنند که مورد استقبال، حمایت و احترام قرار گرفته اند.

با این حال، سیاست های انضباط مدرسه و آیین نامه های رفتاری همیشه از جو مثبت مدرسه حمایت نمی کند.

برای مثال، شیوه‌های انضباطی محروم‌سازی، مانند اخراج دانش‌آموزان از کلاس، تعلیق و اخراج، بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان و احتمال فارغ‌التحصیلی آنها از دبیرستان تأثیر منفی می‌گذارد.

مشارکت

یادگیری خود محور یکی از رویکردهای آموزشی است که می تواند این روندها را معکوس کند.

این رویکرد دانش‌آموز محور برای یادگیری، آموزش را با نقاط قوت و نیازهای منحصربه‌فرد دانش‌آموزان تطبیق می‌دهد و آن‌ها را درگیر محتوای آکادمیک چالش‌برانگیز و مبتنی بر استاندارد می‌کند.

شخصی‌سازی یادگیری به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا مهارت‌هایی از جمله تفکر انتقادی، استفاده از دانش و اطلاعات برای حل مسائل پیچیده، کار مشترک، برقراری ارتباط مؤثر، یادگیری نحوه یادگیری و توسعه ذهنیت‌های تحصیلی را توسعه دهند.

این مهارت‌ها که به عنوان شایستگی‌های یادگیری عمیق‌تر شناخته می‌شوند، نه تنها مهارت‌هایی هستند که دانش‌آموزان برای موفقیت در مدرسه به آن نیاز دارند، بلکه مهارت‌هایی هستند که آنها را قادر می‌سازند در شغل و زندگی موفق شوند.

ارتباطات

دانش آموزان باید احساس کنند با معلمان، کارکنان و سایر دانش آموزان ارتباط دارند. مدارس می توانند این ارتباطات را با تمرکز بر یادگیری اجتماعی و عاطفی دانش آموزان (SEL) پرورش دهند.

SEL به دانش آموزان کمک می کند تا احساسات و تعاملات خود را با دیگران درک و مدیریت کنند و مهارت های لازم برای برقراری ارتباط و حل تعارض را ایجاد کنند.

طبق SDCR، "برنامه های SEL نشان داده شده است که شایستگی اجتماعی، خودآگاهی، ارتباط با مدرسه، تعامل مثبت با دیگران و عملکرد تحصیلی دانش آموزان را بهبود می بخشد."

روش‌های خاصی وجود دارد که مربیان می‌توانند برای پذیرش SEL در کلاس درس اتخاذ کنند، که همچنین جو و محیط مدرسه مثبتی را ایجاد می‌کند که از یادگیری عمیق‌تر دانش‌آموزان حمایت می‌کند.

حمایت کردن

دانش آموزان باید احساس کنند که توسط همه کسانی که به تجربه یادگیری آنها مرتبط هستند حمایت می شوند. این شامل معلمان، همکلاسی ها، مدیران، خانواده و اعضای مدرسه می شود.

این گروه ها باید درک درستی از جو مثبت مدرسه در مدرسه و کلاس داشته باشند تا بتوانند با هم برای رسیدن به این هدف مشترک همکاری کنند.

مدیران مدرسه می‌توانند اعضای انجمن، معلمان، دانش‌آموزان و والدین را از طریق گفتگو، نشست‌ها، نظرسنجی‌ها و ایجاد مشارکت‌های مدرسه برای  بهبود وضعیت مدرسه مشارکت کنند.

چگونه والدین می توانند به ایجاد یک محیط یادگیری مثبت در مدارس فرزندان خود کمک کنند؟

مدیران مدرسه خود را تشویق کنید تا این نظرسنجی را برای بررسی وضعیت فعلی مدرسه فرزندتان و کمک به شناسایی فرصت‌های بهبود انجام دهند. 

درباره تلاش‌های ایمنی مدرسه و نحوه تأثیرگذاری آنها بر دانش‌آموزان بیشتر بدانید. سپس مراحل عملی را که در پست ذکر شده است دنبال کنید تا به مدرسه فرزندتان کمک کنید محیطی امن برای دانش آموزان فراهم کند. 

این اقداماتی را که می‌توانید انجام دهید بررسی کنید تا درباره سیاست‌های انضباطی مدرسه یا منطقه خود بیشتر بدانید.

از مدیران مدرسه خود در مورد فرصت‌های آموزشی و توسعه حرفه‌ای برای معلمان که بر نیازهای اجتماعی و عاطفی دانش‌آموزان تمرکز دارند، بپرسید.

پیش ثبت نام مدرسه پیشرو

با سلام و احترام

مجتمع آموزشی و فرهنگی پیشرو از پیش دبستان تا پایان دوره دوم دبیرستان در خدمت پیشروان عرصه علم و دانش می باشد.

این مجتمع در سال ۱۳۷۱ تاسیس و طی سی و یک سال ضمن کسب افتخارات بسیار در زمینه های مختلف تحصیل کرده های بسیاری را در رشته های پزشکی و مهندسی به جامعه تحویل داده است.

شرایط ثبت نام :

۱- موفقیت دانش آموز در انجام تست های روان شناختی و مصاحبه توسط مشاوره مدرسه.

۲- تایید سلامت دانش آموز توسط پایگاه های بهداشتی معرفی شده از طرف مدرسه (فقط پایه اول)

مدارک مورد نیاز :

۱- اصل شناسنامه و کپی آن.

۲- کارت واکسیناسیون.

۳- مدارک تحصیلی (پایه دوم الی ششم )

توجه : حضور دانش آموز در تمامی مراحل ثبت نام الزامیست.

تماس با ما

تلفن:

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 





:: برچسب‌ها: فرم پیش ثبت نام مدرسه پیشرو , پیش ثبت نام مدرسه , پیشرو , شرایط ثبت نام در دبستان غیردولتی پیشرو ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: